به وبسایت جدید شرکت پویا صنعت تکسان خوش آمدید

برای تمامی جنس های ظروف و بالاترین کیفیت واشر های سیل القایی

یکی از مهم ترین موارد برای داشتن سیل القایی با کیفیت استفاده از واشر سیل القایی مناسب هست

برای تمامی جنس ها

بالاترین کیفیت

قیمت مناسب

واشر سیل مقوا دار:
واشر سیل های القایی مقوا دار که به دو نوع جدا شونده یا جدا نشونده تقسیم می‌شوند از چهار لایه فیلم نازک از جنس ظرف، آلومینیوم با ضخامت های مختلف، چسب مخصوص، مقوا تشکیل شده اند. این نوع واشر تقریبا بیشترین کاربرد را برای پلمپ و آب بندی محصولات دارد. برای سیل کردن انواع جارهای پت، پلی اتیلن، پ پ، پلی استر،انواع گالن ها و تقریبا هر ظرفی که درب آن به صورت پیچی یا فشاری بسته شود.
مزیت : قابل استفاده در تمام صنایع و تقریبا تمام ظروف درب دار-ظاهر زیبا
معایب : گران بودن به دلیل داشتن مقوا
قابلیت : جدا شونده و جدا نشونده-تولید در ضخامت های مختلف-امکان چاپ روی فویل و مقوا

از فوم سیل بیشتر برای پلمپ گالن ها و بطری های پلاستیکی و معمولا در مصارف غیر خوراکی استفاده می‌شود. اجزای تشکیل دهنده فوم سیل ها را 4 لایه فشرده شده فیلم نازک، آلومینیوم با ضخامت های مختلف،چسب مخصوص و فوم تشکیل داده اند. بعد از سیل شدن فوم به همراه لایه های دیگر روی ظرف باقی میماند و به راحتی می‌توان آن را جدا کرد.
مزیت : قیمت مناسب-مناسب برای ظروفی که دهانه آنها یکنواخت نمیباشد-مقاوم در برابر پارگی بدلیل وجود فوم روی آلومینیوم
معایب : معمولا برای مصارف خوراکی و بهداشتی از آنها استفاده می‌شود-جدا نشدن فوم از آلومینیوم
قابلیت : چاپ روی آلومینیوم-تولید در ضخامت های مختلف

واشر سیل های تک لایه تقریبا در تمام صنایع و اکثر ظروف پلاستیکی را آب بندی می‌کنند جارهای پت، پلی اتیلن، پ پ، پلی استر و انواع گالن ها از جمله نمونه هایی هستند که توسط آنها پلمپ می‌شوند.واشر سیل های تک لایه از سه لایه فیلم نازک از جنس ظرف،آلومینیوم و روکش پی وی سی تشکیل شده اند.
مزیت ها : مقام در برابر پارگی به دلیل پارگی بدلیل ضخامت بالا-مقام در برابر مواد خورنده ای مانند اسیدها و حلال ها-زیبایی و شکیل بودن-مناسب برای انواع ظروف پلاستیکی
قابلیت : آسان باز شو و سخت باز شو – قابلیت چاپ اختصاصی و عمومی
معایب : معمولا برای ظروفی که بعد از بسته شدن درب آنها، بین کف درب و دهانه فاصله ای وجود ندارد از آنها استفاده میشود

فویل القایی تقریبا کمترین کاربرد در بین واشرهای سیل القایی را دارد و بیشتر برای ظروف پلاستیکی مانند پت، پلی اتیلن، پ پ و… استفاده میشود. این نوع واشر از دولایه ی آلومینیوم، فیلم یا لمینیت از جنس ظرف پلاستیکی تشکیل شده است. مانند واشرهای تک لایه هیچکدام از لایه ها قابل تفکیک و جداپذیری نمیباشند. به دلیل جایگذاری دشوار نسبت به واشر های دیگر در داخل درب از این واشرها معمولا در مصارف خاص مخصوصا ظروفی که قابلیت سیل شدن را دارند ولی دارای درب نمی باشند مانند لیوان های یکبار مصرف کاغذی، پت و پلی اتیلن. و همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن برای کاهش هزینه های تولید و یا محصولاتی که از نظر قیمتی ارزش زیادی ندارند میتوان از این نوع واشر استفاده کرد. از جمله کاربردهای دیگر این واشر ها میتوان برای ظروف پلاستیکی، شیشه ای و کریستال اشاره کرد.

واشر سیل القایی چیست؟

واشرهای سیل القایی متناسب با جنس ظرف از چند لایه فشرده شده روی هم ساخته میشوند. هر ظرف، واشر سیل مخصوص خود را داراست و در همه آنها آلومینیوم لمینیت دار پایه اصلی میباشد. برای ظروف پلاستیکی نظیر پت، پلی اتیلن، PP، پلی استر و… یک لایه ی فیلم یا به طور ساده تر یک لایه نازک از جنس ظرف طبق موارد ذکر شده روی آلومینیوم با ضخامت های مختلف لمینیت می‌شود. بسته به نوع درب و نحوه بسته شدن آن لایه های دیگر مانند مقوا، فوم، پی وی سی توسط ماده ای بنام وکس که مانند چسب عمل می‌کند به آلومینیوم لمینیت دار میچسبد. هنگامی که واشر سیل القایی به طور غیرمستقیم در معرض میدان مغناطیسی حاصل از دستگاه سیل القایی قرار میگیرد به دلیل رسانا بودن آلومینیوم که نوعی فلز محسوب میشود جنبش مولکولی در این لایه به وجود آمده و باعث بالا رفتن دمای آن میشود. از طریق انتقال حرارت گرمای ایجاد شده به لایه ی پایین تر رسیده و همین امر باعث جوش دادن آن به دهانه ظرف میشود. یا به عبارتی دیگر گرم شدن آلومینیوم باعث گرم شدن لمینیت نازک روی آن میشود و این لایه مانند چسب عمل میکند.

ویژگی های واشرسیل القایی باکیفیت و مرغوب
  • استفاده از مرغوب ترین متریال اعم از آلومینیوم، فیلم یا لمینیت، وکس، مقوا، فوم و لمینیت پی وی سی که در مقابل افزایش دما مقاوم بوده و واکنشی مانند دود کردن و ایجاد بوی نامطبوع از خود نشان ندهد چرا که در غیر اینصورت محصول به کلی آسیب میبیند و قابل استفاده نمی باشد.

  • بهداشتی بودن لایه های لازم در صورت لزوم

  • مقاوم بودن آن در مقابل ضربه های ناشی از حمل و نقل و جابجایی

  • سیل شدن یکنواخت و کامل آن روی دهانه بدون بروز نشتی یا ریزش

زیبایی و حفاظت

بسته‌بندی بطری‌ها به یک هنر ترکیبی از زیبایی‌شناسی و علم محافظت تبدیل شده است. در این روند، علاوه بر ایجاد جلبه‌های جذاب و ظاهری دلنشین، از تکنولوژی‌ها و مواد به‌روز استفاده می‌شود تا از حفاظت و بهبود عمر مفید محتوای داخلی نیز مراقبت گردد. بطری‌هایی با بسته‌بندی متناسب، علاوه بر جلب توجه مشتریان، از نگهداری بهینه محتوا اطمینان حاصل می‌کنند و در عین حال به حفظ منابع محیط زیست هم پرداخته می‌شود. همچنین، الهام گرفته از خلاقیت و هنر، بسته‌بندی بطری‌ها به یک پله جدید از ارتباط بین مشتریان و محصولاتشان تبدیل شده است.